piątek, 21 czerwca 2013

good time.

 

Skąd nagle wzięły się takie upały?! Uwielbiam kiedy jest ciepło, ale jednak temperatura +30 stopni jest dla mnie niezwykle męcząca, mam ochotę wtedy tylko siedzieć w wmiarę chłodnym mieszkaniu. Ale czuję, że niedługo wybiorę się na działkę, bo nie chcę kolejnego lata przeżyć, będąc blada jak ściana. Generalnie mam już wakacje, w szkole zawitam dopiero w piątek, na zakończeniu roku. Cudowne uczucie :) W ogóle jest fajnie, wszystko sie układa, mam wokół siebie fantastycznych ludzi <3

6 komentarzy:

  1. Ale fajna bluzka <3
    Dziękuje za odwiedzania mojego bloga <33

    OdpowiedzUsuń
  2. upały? u mnie leje dzień w dzień ! ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluzka :) U mnie pogoda w miarę. Mogło by być troszeczkę cieplej c;

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie pogoda nie za ciekawa. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmieniłam adres bloga :)

    http://wantmy49kg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń